![]() |
Dunabogdányi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola |
A 229/2012. (VIII. 28.) Kormányendelet 23.§-a előírja az iskolák számára, hogy működésükkel kapcsolatban az alábbi adatokat kell nyilvánosságra hozniuk.
frissítve: 2024. szeptember 1.
Általános iskola | Zeneiskola |
Iskolánkban nincs felvételi.
A beiratkozás időpontja 2025. április 10-11.
Az engedélyezett első évfolyamos osztályok számát a beiratkozás utána Váci Tankerület igazgatója hagyja jóvá!
A 2024/2025. tanévben az engedélyezett osztályok száma az általános iskolában összesen 15.
Fizetési kötelezettség csak a zeneiskolában van.
Az elmúlt 5 évben nem volt ilyen.
Az intézmény reggel 7:00-este 19:00 óráig van nyitva.
Az oktatás 8:00 órától a csengetési rend szerint folytatódik. A napközis foglalkozások a délelőtti órákhoz kapcsolódva 16:00-ig tartanak. 17:00 óráig ügyelet tartunk.
Az általános iskolában 2023-ban és a zeneiskola intézményegységben is 2018-ban volt intézményi tanfelügyelet, melyet megelőzött az intézményi önértékelés. A szakmai ellenpőrzés dokumentumai a dokumentumok menüpontban olvashatóak.
8. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége hozzárendelve a helyi tanterv tantárgyfelosztásához
|
Tanár |
Végzettség |
Végzettség szintje |
Milyen tárgyat tanít |
1. |
Tanító, tanár |
testnevelés, úszásoktató |
főiskola |
testnevelés tanár, úszás, osztályfőnök |
2. |
Tanító |
tanító, nemzetiségi német műveltségi terület |
főiskola |
nemzetiségi német nyelv és népismeret, osztáyfőnök |
3. |
Tanító |
tanító, magyar műveltség terület |
főiskola |
osztályfőnök |
4. |
Tanító |
tanító, magyar műveltségterület, gyógypedagógus-logopédus |
főiskola |
osztályfőnök, napközi |
5. |
Tanító
|
tanító, orosz műveltségterület |
főiskola |
napközi |
6. |
Tanító |
német nemzetiségi tanító |
főiskola |
nemzetiségi német nyelvés népismeret, osztályfőnök |
7. |
Tanító |
tanító, matematika műveltségterület |
főiskola |
osztályfőnök |
8. |
Tanító |
tanító |
főiskola |
napközi |
9. |
Tanító |
tanító, testnevelés műveltségterület |
főiskola |
osztályfőnök, napközi |
10. |
Tanító |
tanító, vizuális nevelés műveltségterület |
főiskola |
napközi |
11. |
Tanító |
tanító testnevelés műveltség terület |
főiskola |
osztályfőnök |
12. |
Tanító |
tanító, matematika műveltségterület |
főiskola |
matematika, napközi |
13. |
Tanító |
tanító, magyar nyelv és irodalom műveltségterület |
főiskola |
napközi |
14. |
Tanító |
tanító, informatika speciális kollégium, gyógypedagógus, pszichopedagógus, természetismeret |
főiskola |
osztályfőnök, informatika, természetismeret |
15. |
Tanító |
tanító, technika szakkollégium |
főiskola |
napközi |
16. |
Tanító |
tanító, fejlesztő pedagógus |
főiskola |
fejlesztés |
17. |
Tanár |
testnevelés, földrajz szakos tanár, közoktatási vezető |
főiskola |
földrajz, testnevelés |
18. |
Tanár |
német szakos tanár, közoktatási vezető |
egyetem |
nemzetiségi német nyelv, népismeret |
19. |
Tanár |
biológia , kémia szakos tanár |
főiskola |
osztályfőnök, biológia, kémia, néptánc |
20. |
Tanár |
oboatanár, szakvizsgázott pedagógus: közoktatási vezető |
főiskola |
ének (áttanító) |
21. |
Tanár |
német szakos tanár |
egyetem |
nemzetiségi német nyelv, népismeret |
22. |
Tanár |
német szakos tanár |
főiskola |
osztályfőnök, nemzetiségi német nyelv, népismeret |
23. |
Tanár |
angol-német szakos tanár |
egyetem |
nemzetiségi német nyelv, népismeret, osztályfőnök |
24. |
Tanító, tanár |
tanító, |
egyetem |
angol |
25. |
Tanár |
okleveles matematika szakos tanár |
egyetem |
osztályfőnök, matematika, tanulószoba |
26. |
Tanár |
történelem szakos tanár |
egyetem |
történelem, honismeret, osztályfőnök |
27. |
Tanár |
orosz-angol szakos tanár |
főiskola |
angol |
28. |
Tanár |
angol szakos tanár |
főiskola |
angol |
29. |
Tanár |
testnevelés szakos tanár |
főiskola |
testnevelés, tanulószoba |
30. |
Tanár |
magyar nyelv és irodalom, történelem szakos tanár |
főiskola |
magyar nyelv és irodalom, történelem |
31. |
Tanár |
okleveles matematika, fizika és testnevelés szakos tanár |
egyetem |
fizika, matematika, tanulószoba |
32. |
Tanár |
német-francia szakos tanár |
egyetem |
nemzetiségi német nyelv és népismeret, tanulószoba |
33. |
Tanár |
földrajz, rajz szakos tanár |
főiskola |
rajz, tanulószoba |
34. |
Tanár |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár |
főiskola |
magyar nyelv és irodalom, tanulószoba |
35. |
Tanár |
okleveles nemzetiségi német nyelvtanár |
egyetem |
nemzetiségi német nyelv, népismeret, napközi |
36. |
Tanár |
okleveles fuvolaművész |
egyetem |
ének (áttanító) |
37. |
Gyógypedagógus |
gyógypedagógus |
főiskola |
fejlesztés |
38. |
Gyógypedagógus |
gyógypedagógus, logopédus |
főiskola |
logopédiai fejlesztés |
39. |
Pszichológus |
pszichológus |
egyetem |
pszichológus |
9. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége
|
Feladatkör |
Végzettség |
Szakképzettség |
1. |
Iskolatitkár |
Középfokú |
Érettségi |
3. |
Pedagógiai asszisztens |
középfokú |
Érettségi |
10. Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve
11. A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatai
Tanév |
Érkezett |
Távozott |
Évfolyamot ismételt |
|||
Előző tanév végén |
Év közben |
Év közben |
|
Szülő kérésére |
Évismétlésre bukott |
|
2023/2024 |
10 | - | - | 4 | 1 |
- |
2022/2023 |
6 | - | - | 3 | - |
- |
2021/2022 |
- | 14 | - | 4 | - | - |
2020/2021 |
- | 2 | - | 14 | 1 | - |
2019/2020 |
15 | - | - | 12 | 2 | - |
2018/2019 |
9 | - | - | 6 | - | - |
2017/2018 |
17 | 5 | 2 | 3 | 1 | - |
2016/2017 |
4 | 3 | - | 1 | - | - |
2015/2016 |
- | 1 | 3 | 1 | - | 1 |
2014/2015 |
- |
2 |
1 |
3 |
- |
- |
2013/2014 |
1 |
2 |
1 |
- |
- |
2 |
2012/2013 |
2 |
- |
1 |
4 |
1 |
1 |
2011/2012 |
5 |
1 |
2 |
5 |
1 |
2 |
2010/2011 |
5 |
2 |
5 |
4 |
1 |
1 |
2009/2010 |
5 |
1 |
3 |
3 |
- |
1 |
2008/2009 |
2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
- |
2007/2008 |
3 |
3 |
13 |
6 |
1 |
- |
12. Középiskolában az érettségi vizsgák átlageredményei
13. A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetőségei
Sportfoglalkozások
Foglalkozás megnevezése |
Pedagógus |
Napközis időben udvari játék |
Napközis nevelők |
Gyógyúszás |
Tárnok Erna |
Gyógytestnevelés |
Tárnok Erna |
Iskolai sportkör |
Verbói Zoltán |
Szakkörök
Foglalkozás megnevezése |
Pedagógus |
Matematika felvételi előkészítő |
Orémusz Szilvia |
Magyar felvételi előkészítő |
Székelyhidi-Csáforda Mónika, Tajtiné Rigó Judit |
Kézműves szakkör |
Knáb Lászlóné |
Korrepetálás
Korrepetálásra a tanulószobán, illetve a pedagógusok által egyénileg meghirdetett időpontokban van lehetőség.
14. Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai
(Pedagógiai Program 35. fejezet)
Az írásbeli és szóbeli beszámoltatás célja
Az írásbeli és szóbeli beszámoltatás alapelvei
Az írásbeli beszámoltatások formái
Az írásbeli házi feladat ellenőrzése
A füzetek, jegyzetek ellenőrzése: a szaktanár felső tagozaton minimum félévente egyszer ellenőrzi a tanulók füzeteit. Alsóban az osztálytanító havonta egy alkalommal valamely tantárgyét.
Az írásbeli és szóbeli beszámoltatások rendje
Az írásbeli munkák értékelése
A témazáró, félévi és év végi dolgozatok esetén az alábbi százalékos értékelést alkalmazzuk alsó és felső tagozaton egyaránt:
100 % - 91 % |
5 (jeles) |
90 % - 75 % |
4 (jó) |
74 % - 51 % |
3 (közepes) |
50 % - 30 % |
2 (elégséges) |
30 % alatt |
1 (elégtelen) |
Tantárgyanként és a számonkérés fajtájától függően a tartományok változhatnak, de ebben az esetben a pedagógus kötelezettsége, hogy az értékelési szempontokat a tanulókkal ismertesse.
A „központi felméréseket” az ajánlott értékeléssel végezzük. Az egyéni értékelési, pontozási rendszerét a pedagógusok minden év első szülői értekezletén közlik a szülőkkel, az első tanítási napon a tanulókkal.
Az írásbeli beszámoltatás korlátai
Az írásbeli beszámoltatásnak a tanulók tudásának értékelésében betöltött szerepe, súlya
Az írásbeli munkák súlyozása a pedagógiai program 28.2.5 pontjában ismertetettek alapján működik.
Az otthoni felkészülés a tanulási folyamat elengedhetetlen része. Legfontosabb jellemzője a rendszeresség, az alaposság, a céltudatosság kell, hogy legyen. Az ezzel kapcsolatos nevelési feladat annak elérése, hogy diákjaink belássák ennek igazságát, és törekedjenek minél teljesebb elérésére.
Célja a tanulók leterheltségének csökkentése, az iskolán kívüli felkészülési kötelezettség szabályozása.
Az otthoni felkészülés szerepe:
A feladatok meghatározásánál figyelembe kell venni:
Az otthoni felkészülés elvei:
Az otthoni felkészülés korlátai:
A házi feladat adásának szempontjai:
Az első két évfolyamon házi feladatok a bevezető szakasznak megfelelően legyenek játékosak, illeszkedjenek az életkori sajátosságokhoz, a gyermek számára könnyen teljesíthetőek legyenek. Ne okozzon nehézséget, külön terhet annak megoldása a tanuló számára, ugyanakkor feleljen meg a céljának, azaz alkalmas legyen a napi „ismeretek” ismétlésére, áttekintésére, felidézésére, elmélyítésére.
Fontos szempont, hogy megoldása sikerélményhez juttassa a tanulót, amely motivációt jelent a későbbiekre nézve.
A harmadik negyedik évfolyamon már javasolt a házi feladatoknál a differenciálás alkalmazása, illetve ezekben az évfolyamokban is elengedhetetlen a tanulók terhelésének vizsgálata. Ennek megfelelően az egyes tanulók képességeiknek, értelmi fejlettségüknek legmegfelelőbb, az előrehaladásukat leginkább szolgáló házi feladatokat kapjanak. Az egyes gyermekeknél a feladatok mennyisége, típusa, sokrétűsége szolgálhatja a tehetséggondozást, míg más tanulóknál a sikeres felzárkózást. A feladatok legyenek sokrétűek, érdekesek, alkalmasak legyenek a napi „ismeretek” ismétlésére, áttekintésére, felidézésére, elmélyítésére.
Az ötödik és hatodik évfolyamon a házi feladatok szolgálják az alapozó szakasznak megfelelően az alapismeretek elmélyítését, megszilárdítását, rögzülését, az esetlegesen hiányzó részek pótlását, bizonyos alapismeretek készség szintre emelését. Törekedni kell az egyes szaktárgyak közötti arányos elosztásra! A házi feladatok mindig kerüljenek ellenőrzésre!
A hetedik- nyolcadik évfolyamon, a házi feladatok elsődleges célja a sokoldalú képességfejlesztés legyen, differenciált módon. Ezek a feladatok illeszkedjenek a gyermek egyéni képességeihez, tehetségéhez, fejlődésének üteméhez, segítse a tanult ismeretek elmélyítését, valamint a felzárkóztatásra szoruló tanulók fejlődését. A feladatok segítsék elő az egyéni törekvések megvalósulását! Törekedni kell az egyes szaktárgyak közötti arányos elosztásra.
15.a. Iskolai osztályok száma: 15 osztály, 7 napközis csoport, 2 tanulószoba
15.b./ Az egyes osztályokban a tanulók létszáma (aktuális állapot 2021. október 1.)
Évfolyam / osztály |
Létszám (fő) |
Két/három főnek számít |
Számított létszám |
1.a osztály |
18 |
1 |
20 |
1.b osztály |
18 |
1 |
19 |
2.a osztály |
23 |
1 |
24 |
2.b osztály |
24 |
|
24 |
3.a osztály |
24 |
1 |
26 |
4.a osztály |
25 |
4 |
29 |
4.b. osztály |
24 |
1 |
25 |
Alsó összesen |
156 |
9 |
167 |
5.a osztály |
24 |
1 |
25 |
5.b osztály |
25 |
3 |
29 |
6.a osztály |
24 |
|
24 |
6.b osztály |
21 |
3 |
24 |
7.a osztály |
24 |
2 |
26 |
7.b osztály |
19 |
4 |
23 |
8.a osztály |
16 |
1 |
17 |
8.b osztály |
19 |
1 |
20 |
Felső összesen |
172 |
15 |
188 |
ISKOLA ÖSSZESEN |
328 |
24 |
352 |
Napközi 1.a |
15 |
||
Napközi 2.a |
18 |
||
Napközi 2.b |
20 |
||
Napközi 3.a |
23 |
||
Napközi 3.b |
21 |
||
Napközi 4.a |
21 |
||
Napközi 4.b |
21 |
||
Tanulószoba I. |
17 |
||
Tanulószoba II. |
19 |
vissza a lap tetejére
1. A Betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
|
Tanár |
Végzettség |
Végzettség szintje |
Milyen tárgyat tanít |
1. |
Tanár |
Zeneelmélet-szolfézstanár, karvezető |
Főiskola |
szolfézs |
2. |
Tanár |
Trombitatanár, kamaraművész |
Főiskola |
trombita, furulya, kamarazene |
3. |
Tanár |
Trombitatanár |
Főiskola |
trombita, furulya, kamarazene |
4. |
Tanár |
Okleveles zongoraművész, -tanár |
Egyetem |
zongora, korrepetíció, kamarazene |
5. |
Tanár |
Okleveles szaxofontanár, zeneiskolai klarinéttanár |
Egyetem |
szaxofon, klarinét, furulya |
6. |
Tanár |
Okleveles hegedűtanár, kamaraművész |
Egyetem |
hegedű |
7. |
Tanár |
Zongoratanár, kamaraművész |
Főiskola |
zongora, korrepetíció |
8. |
Tanár |
Okleveles hegedűművész |
Egyetem |
hegedű |
9. |
Tanár |
Okleveles zongoratanár, kamaraművész |
Egyetem |
zongora, korrepetíció |
10. |
Tanár |
Okleveles kürttanár |
Egyetem |
kürt, trombita, tuba, zenekar |
11. |
Tanár |
Oboatanár, kamaraművész |
Főiskola |
oboa, furulya |
12. |
Tanár |
Ütőhangszertanár, kamaraművész |
Egyetem |
ütőhangszerek |
13. |
Tanár |
Ének-zenetanár, zeneelmélet-szolfézstanár, karvezető |
Főiskola |
szolfézs |
14. |
Tanár | Okleveles fuvolaművész, -tanár | Egyetem | fuvola, furulya, kamarazene |
2. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége
|
Feladatkör |
Végzettség |
Szakképzettség |
1. |
Iskolatitkár |
főiskola |
ének-zenetanár, karvezető |
2 előképző, 6 alapfok, 4 továbbképző
4. Az országos, nemzetközi és egyéb szakmai bemutatókon, rendezvényeken, versenyeken, fesztiválokon, kiállításokon való részvétel
2022 |
XV. Országos Oboa- és Fagottverseny |
1 fő |
|
2023 |
III. Nemzetközi "Zongoramesék" Online Zongoraverseny |
2 fő | |
2024 |
IV. Nemzetközi "Zongoramesék" Online Zongoraverseny |
1 fő |
|
2024 |
Kreatív Fuvolaverseny 2024. |
1 fő |
|
2025 |
XVI. Országos "Alba Regia" Kamarazene Verseny |
2 fő |
5. Megyei, területi szakmai bemutatókon, versenyeken elért eredmények
2022 |
Dunakanyari Ifjú Muzsikusok XV. Kamarazenei Találkozója, Tahitótfalu |
8 fő |
2022 |
Regionális Német Nemzetiségi Zenei Verseny, Taksony | 13 fő |
2022 |
Váci Tankerületi Központ Zenei Találkozó, Pomáz |
1 fő |
2023 |
Dunakanyari Ifjú Muzsikusok XVI. Kamarazenei Találkozója, Tahitótfalu |
8 fő |
2023 |
Regionális Német Nemzetiségi Zenei Verseny, Taksony | 5 fő |
2023 |
Visegrádi Furulyatalálkozó |
6 fő |
2024 |
Dunakanyari Ifjú Muzsikusok XVII. Kamarazenei Találkozója, Tahitótfalu |
6 fő |
2024 |
Regionális Német Nemzetiségi Zenei Verseny, Taksony | 12 fő |
2024 |
Visegrádi Furulyatalálkozó |
2 fő |
2024 |
II. Váci Zongorás Találkozó |
2 fő |
2025 |
Dunakanyari Ifjú Muzsikusok XVIII. Kamarazenei Találkozója, Tahitótfalu |
12 fő |
6. Az intézmény saját rendezvényei, hagyományai
A tanév első kiemelkedő rendezvénye volt a már hagyományosnak mondható Alapítványi Nap. A rendezvényen a zeneiskola számos formációval lépett fel, amelyekben tanárok és diákok egyaránt szerepeltek. Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hiszen az iskolai rendezvényeken kívül a település is számos alkalommal hívja az iskolában működő csoportokat, tanulókat egy-egy rendezvény színesebbé tételéhez, fellépési lehetőséget is biztosítva ezáltal a tanulóknak. Ilyen rendezvények egyike a Német Nemzetiségi Önkormányzat által szervezett Német Nemzetiségi Sördélután is, amely azon túl, hogy lehetőséget biztosít számunkra a megnyilvánulásra, a Német nemzetiségi hagyományok ápolásának egyik kiemelkedő rendezvénye is egyben.
A Zene Világnapján az általános iskolával együttműködve egy interaktív kvízjátékkal tarkított előadást is magunkénak tudhattunk, amely nagy népszerűségnek örvendett a diákok és pedagógusok körében egyaránt. A zeneiskola növendékei az önkormányzat által szervezett Idősek világnapi rendezvény állandó közreműködői, évről évre. Saját rendezvényeink egyike az évente 2 alkalommal megrendezett Közös Tanszaki Koncert is, amely minden tanévben két alkalommal: ősszel és tavasszal kerül megrendezésre a Dunabogdányi művelődési házban. Ezen rendezvények jó alkalmat biztosítanak arra hogy a hozzátartozók láthassák és hallhassák a gyermekeket, illetve a tanulók is meghallgathassák egymás produkcióit. A dunabogdányi Német nemzetiségi óvodával kialakított jó kapcsolatnak köszönhetően évente két alkalommal tartunk náluk hangszerbemutató koncertet, valamint az általuk irányunkba közvetített kéréseknek mindig megpróbálunk eleget tenni. Az október 23-i rendezvényeknek is rendszeres zenei kiszolgálója az intézmény. Az Adventi időszakban azon túl, hogy az iskolában fellépnek növendékeink, már hagyományosnak mondható, hogy a Visegrádi Szent Kozma és Damján Rehabilitációs Szakkórház és Gyógyfürdő megkeresésének eleget téve, ünnepi koncerttel örvendeztetjük meg az ott gyógyuló kedves betegeket.
Karácsonykor az általános iskolával közösen rendeztük meg a Karácsonyi Ünnepséget, amelyet a Dunabogdányi Katolikus templomban tarthattunk meg. Úgy gondolom, hogy az elmúlt évek legszínvonalasabb karácsonyi rendezvénye volt. Remélhetőleg az ünnepekre való hangolódás jegyében ezt a rendezvényt minden további évben befogadja az egyházközség. 2024 október 29-én a szomszédos AMI-intézményekkel összefogva megalakult a Duna Zug ifjúsági fúvószenekar, amely már decemberben, egy Adventi koncertecskével debütált Visegrádon, majd a Szentendrei és a Dunabogdányi Újévi Koncerteken. A zenekar működése és lelkesedése azóta is töretlen. A Német nemzetiségi önkormányzat által szervezett Márton napi zenés-fáklyás felvonuláson is rendszeresen részt veszünk. A félévet minden tanszak saját, nyilvános növendékhangversennyel zár. Februárban részt vettünk a Tahitótfaluban megrendezett, Dunakanyari Ifjú Muzsikusok Kamarazenei Találkozóján, ahol intézményünk tanulói és pedagógusai a zsűri döntése alapján több különdíjat is kiérdemeltek. Áprilisban a taksonyi Regionális Német Nemzetiségi Zenei Versenyen vettünk részt, ahol szóló és duó és kamarazenei kategóriában értünk arany, ezüst és bronz minősítéseket. Az áprilisban Székesfehérváron megrendezett Alba Regia Kamarazenei Versenyen, duó "A" kategóriában második helyezést ért el a "Róza duó". A Fiatal muzsikusok Nagymarosi Találkozóján egy növendékünk vett részt. Májusban részt vettünk a Visegrádi Furulyatalálkozón is. Májusban első alkalommal került megrendezésre az első Dunabogdányi Házi Furulyaverseny. A rendezvény a művelődési házban zajlott a háromfős szakmai zsűri előtt. A gyerekek lelkesen készültek a megmérettetésre. Ugyancsak május hónapban került megrendezésre a "120 éves a Dunabogdányi iskola" elnevezésű rendezvény, amelynek a zeneiskola is aktív résztvevője volt. A valamikori és jelenlegi zeneiskolásokból összeállt zenekar valamint az általános iskolásokból álló kórussal együtt adtuk elő a " Mi vagyunk a grund" című musical részletet. Az előadás a résztvevők és a közönség számára is hatalmas élmény volt. Május hónap végén került megrendezésre a második összevont tanszaki koncertünk a művelődési házban. A tanévet a tanszaki koncertekkel, vizsgákkal valamint az AMI és az általános zártuk.
A nyári szünet első hetében első alkalommal szerveztük meg az "Első Dunabogdányi Zenei Tábort". A tábor napköziotthonos jelleggel folyt. Elképzeléseinket felülmúlva, 49 tanulóval töltöttük el közösen a július 23-27 közti időszakot. A zenélésen kívül több külsős programot is szerveztünk a gyermekeknek, amelyet nagyon élveztek. A tábor bázisa a Dunabogdányi Művelődési Ház és Könyvtár volt. Június 27-én egy sikeres, nyilvános hangversennyel zártuk a tábort. A visszajelzésekből levont következtetésekre alapozva, valószínűleg hagyományt is teremtettünk egyben.
A tanév során az V. Otthoni Dallamok Országos Online Furulyaverseny 2025. megmérettetésen is részt vettünk, ahol növendékünk a saját korcsoportjában nyújtott teljesítményéért különdíjban részesült.
7. A helyi kulturális életben történő szerepvállalás
Az intézmény növendékei rendszeresen részt vesznek a község rendezvényein, a zene az évek során az állami és egyházi ünnepek elengedhetetlen részévé vált. Az ünnepségeken tanulóink, szólóban, kamarazenei formációkban, -csoportokban egyaránt szerepelnek. Tanáraink jelen vannak a hagyományőrző Svábzenekar munkájában. Volt növendékeink, akik közül már több is iskolánk tanára, különböző szóló és kamarazenei produkciókkal rendszeres fellépői a községi ünnepeknek, rendezvényeknek.
9. Művészeti áganként a csoportok száma, illetve a csoportok tanulói létszáma
|
Tanszak |
Létszám |
Dunabogdány |
Zongora |
23 |
Furulya |
21 |
|
Fuvola |
14 |
|
Oboa |
1 | |
Klarinét |
6 |
|
Szaxofon |
5 |
|
Kürt |
1 |
|
Trombita |
12 |
|
Harsona |
1 |
|
Tuba |
2 |
|
Ütő |
8 |
|
Hegedű |
14 |
|
Előképző |
5 |
|
Vendéghallgatók |
2 |
|
Összesen |
115 |
|
Leányfalu |
Zongora |
20 |
Furulya |
9 |
|
Fuvola |
1 |
|
Hegedű |
16 |
|
Előképző |
1 |
|
Vendéghallgatók |
5 |
|
Összesen |
52 |